Charlie Adam semakin hampir sertai The Reds...



Menurut berita terbaru yang dipetik daripada web skysport yang menyatakan kini, pemain yang sememangnya telah lama dikaitkan dengan Liverpool khabarnya dalam perjalanan untuk menyertai kelab kesayangan kita ini.

Beliau yang juga merupakan pemain antarabangsa Scotland telah lama menjadi target dari kelab dan jika diingatkan kembali bahawa semasa musim perpindahan januari yang lepas pasukan kita telah menawarkan tawaran untuk mendapatkan pemain ini namun urusan perpindahan telah ditolak oleh kelab beliau iaitu Balckpool .

Menurut beri tersebut menyatakan berkemungkinan perjanjian akan dicapai selewatnya jumaat ini.oleh itu dengan ini, marilah kita semua mengharapkan bahawa pemain yang ternyata akan memberikan impak yang besar kepada kelab kita ini akan segera menyertai pasukan kita.
Sekian YNWA....

comment 2 comments:

Unknown on June 14, 2011 at 11:30 PM said...

bakal menggangu tempat spearing

Anonymous said...

aku rase,sesion dpn liverpool punyai ramai player yg boleh score.. team work diutamakan,pass and move menjadi pilihan,pasti membibitkan kegerunan pd pihak lawan.. mungkin kraiteria kali ni, diaorg pilih player baru bukan sekadar muda & skillful ,tp yg boleh score juga menjadi keutamaan..

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger