yahoo.... "Kenny sah menjadi pengurus tetap di Liverpool..."


Hari dengan keputusan dan pengumuman rasmi dari web rasmi Liverpoolfc.tv yang mengumumkan bahawa kini dengan secara rasmi dan bangganya pengurus kesayangan kita Kenny daglish telah mengikat kontrak secara tetap yang membuatkan beliau bekas pemain, legenda Liverpool sebagai pengurus rasmi untuk pasukan kesayangan kita semua.

Pada pandapat saya (penulis) langkah yang diperkenalkan oleh Fenway Sports Group pemilik Liverpool kini adalah tetap, dan saya pasti seluruh peminat Liverpool fc seluruh dunia sangat gembira dan menyokong keputusan ini.

Maaf dari saya (penulis ) tidak dapat mengulas lebih lanjut berita ini. Mungkin di entri akan datang saya akan ulas dengan lanjut dan maklumat rasmi mengenai individu yang kini menjadi individu yang paling di hargai dan disayangi oleh semua penyokong Liverpool tidak kira dimana sahaja anda semua berada.

Sekian > tahniah kepada Kenny Daglish. YNWA….

Maklumat lanjut baca disini

comment 4 comments:

Wan Gerrard on May 13, 2011 at 2:01 AM said...

wow, berita best :)

Tengku Firmino on May 14, 2011 at 10:48 AM said...

He's one of the best in the business!!!! NWA

Anonymous said...

Let win the title next year. Kita bedal semua piala yang ada!

jilah said...

The Return of The King (ala2 cam citer LOTR la pulak..haha) Moga2 REDS akan lebih berjaya dan harap2 sgt next season kita rampas balik trofi Premier League tu dr si setan tu(if setan menangla)..p.s: moga2 2 games yg terakhir (vs spurs & villa) utk season ni kita MENANG!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger