MATCH Review : Fulham 2-5 Liverpool




Salam dan selamat sejahtera dan salam YNWA kepada semua yang sehingga kini masih lagi sudi masuk ke blog saya ini, perasaan kali ini semasa menulis blog untuk entri kali ini adalah sedih kerana ini adalah kali pertama dalam musim ini saya terpaksa melepaskan peluang untuk menonton perlawanan yang melibatkan aksi pasukan kesayangan kita semua.

Dan ulasan untuk untri kali ini adalah berdasarkan match Highlights. Dan secara jujurnya agak sukar untuk saya mengulaskan perlawanan ini dengan lebih lanjut dan lebih secara mendalam. Tapi apa yang dapat saya simpulakan sememangnya perlawanan ini membuktikan bahawa kini pasukan kesayangan kita semua ini sudah makin kukuh untuk melayakkan diri ke Piala europa musim depan.

Jaringan hatrik hero sekali lagi berjaya di sempurnakan dengan bergaya oleh Maxi serta jaringan tunggal dari Luis suarez dan Dirk Kuyt sudah cukup untuk membenam pihak lawan walalupun bermain di gelanggang mereka sendiri.

Perlawanan ini juga membuktikan bahawa tiada lagi konsirasi yang sebelum ini hebuh mengatakan bahawa Liverpool kurang yakin apabila bermain di gelanggang lawan dan ini sekali lagi pujian yang tidak terhingga kepada kenny daglish kerana telah berjaya membangunkan kembali kelab yang penuh dengan sejarah ini.

comment 1 comments:

BAD on May 10, 2011 at 4:59 PM said...

Aramak...Bro,rugi btol tak tengok game pagi tadi.Ianya merupakan satu game yang kemas yang ditunjukan the Red di gelanggang lawan! Sampai la ni gua tak rase mengantuk lagi walaupon lagi malam tadi tak tido-tido lagi...punye la semangat,....!!hu..hu..hu!. Anyway, kata-kata semngat yang diberikan oleh king Kenny itu yang "TERBAEKKK!!"

"Who would've predicted coming here and winning 5-2? I certainly wouldn't. Nobody would ever have anticipated the run that the boys have been on since January, would they? It's been unbelievable. Even if we don't get fifth, they've been absolutely fantastic. For us, the position hasn't been as important as the response of the players.''

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger