John Barnes sokong kehadiran Daglish



Menurut berita terbaru yang dipetik dari web .koptalk.co.uk, menyatakan bahawa kini John Barnes yang merupakan lagenda di Liverpool sedang berusaha untuk memujuk pihak pengurusan Liverpool untuk memberikan kontrak tetap kepada Kenny daglish bermula pada musim depan.

Tambah Barnes lagi....

“ dia (Daglish), sememangnya layak untuk kembali mengendalikan Liverpool, dia seorang pengurus yang bagus dan mempunyai potensi untuk mengubah Liverpool seperti zaman kegemilangan pasukan ini”

Kenny Dalglish sememangnya sepadan dengan Liverpool , dan saya percaya tiada lagi individu yang lebih layak untuk mengurus Liverpool musim depan”

Pada pendapat saya (penulis) dia (daglish) adalah satu-satunya individu yang kembali menyatukan seluruh peminat Liverpool, dan sememangnya kini pasukan sudah membuat perubahan untuk membangunkan pasukan dengan pelaburan terhadap Carroll dan Suarez tetapi mereka memerlukan pelaburan yang lebih lagi serta dengan kehadiran Kenny Daglish sebagai pengurus pastinya Liverpool akan bangkit kembali . YNWA"

comment 3 comments:

Cik Specky on April 14, 2011 at 9:25 PM said...

yeah indeed! we don't need others to be our manager because we already have a king in our kingdom. besides, macmanaman pon cakap sebelum ni dia sendiri akan cakap dgn john henry supaya diorg bagi kenny d permanent job!

YNWA.

Wan Gerrard on April 15, 2011 at 10:17 AM said...

yup agree :)

jilah said...

totally agree! with KING KENNY, we'll be NO 1 again, trust me!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger