MATCH Preview: Liverpool vs Man united




Perlawanan yang boleh dikatakan sebagai pelawanan wajib tonton tidak kira anda datang sebagi penyokong Liverpool ataupun man united. Jika dilihatkan pada perlawanan terakhir menyaksikan kedua pasukan memperolehi keputusan yang kurang memuaskan dan kalah dalam perlawanan masing-masing. Pastinya membuatkan kedua pasukan benar-benar dahagakan kemenangan pada perlawanan ini.

Pada kali ini, menyksikan pertemuan ketiga antara The Reds dengan Reds devil, dimana sebelum ini menyaksikan dimana pada dua perlawnan lepas, menyebelahi kepada united. Namun ingin saya tegaskan disini bahawa keputusan perlawanan lepas bukanlah saya satu pertunjuk awal bahawa perlawanan ini adalah milik United. Jika dilihatkan kepada dua perlawanan lepas jelas menunjukkan sebenarnya kedua pasukan adalah sama hebat dan Cuma yang menyebelahi kepada united adalah kerana pada waktu itu, perlawanan dilangsungkan di gelanggang mereka.


--adakah carroll akan diturunkan???---

Namun kali ini, kepada anak didik Alex Ferguson, jangan gusar dan jangan ragu kerana pada perlawanan kali ini akan belangsung di Anfield dan seluruh penyokong dan pemain yang bermain di perlawanan kali ini akan memberikan layanan istimewa kepada anda manshitt.

Dan berita baik yang perlu didengar adalah berkemungkinan Andy carroll yang bakal tampil untuk melakukan debut pertamanya dalam perlawanan ini, manakala bagi united mereka sudah pasti akan kehilangan dua tonggak pertahanan mereka iaitu ferdinand dan vidic kerana masalah kecederaan dan proses pengantungan perlawanan.


---Suarez .. saya ingin jaringan gol semasa menentang united!!!----


Manakala bagi penyerang baru kita , Luis Suarez tampil bercakap bahawa, dia sangat inginkan menjaringkan gol semasa perlawanan menentang united nanti, dan diharapkan semperna hari lahir Kenny daglish yang ke 60 tahun, semua pemain akan bermain dengan prestasi terbaik mereka seterusnya memberikan kemenangan yang berharga yang boleh dijadikan hadiah indah kepada Daglish.

Barisan pilihan :



comment 2 comments:

Wan Gerrard on March 6, 2011 at 4:06 AM said...

yeay, perlawanan mesti menang jugak :P
#YNWA

Anonymous said...

couldnt ageed more... ynwa

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger