MATCH Preview: Liverpool -0 SC Braga



Bukan semua di impikan akan tercapai dan bukan semua harapan berjaya dilakukan


inilah kata pepatah yang sesuai untuk mengambarkan perasaan saya dan seluruh penyokogng Liverpool pada perlawanan ini. tak dinafikan Frust@kecewa sebab pasukan kita tak layak ke peringkat seterusnya . Dan pada pemahaman saya, sebenarnya pasukan kita bermain pada malam ini dengan kemampuan di bawah sedar dan ini yang menyebabkan perlawanan pada kali ini, kita gagal untuk mencari gol yang diperlukan untuk menang dalam perlawanan ini. Jujurnya lah tampak terlalu bosan dan terlalu banyak buat kesilapan dari segi hantaran yang tidak tepat dan pada pendapat saya taka de pun 1 percubaan yang boleh dikatakan menguji sebenar kemampuan penjaga gol Braga.


---aku tetap sayang korang , walau kita x penah jumpe--

Pujian untuk Braga kerana pada perlawanan ini , mereka bermain dengan penuh kawalan rapi . ini mengingatkan saya pada perlawanan chelsea vs Liverpool di Stamford Bridge musim ini. Pada perlawanan itu dapat kita lihat kita selaku pendatang ke home bagi Chelsea dapat bertahan dengan baik sekali. Dan situasi yang serupa inilah yang telah berlaku dan telah diperlihatkan oleh Braga.

---sory la john musim depan kita wat baru yek!!!---

Apa pun inilah yang dikatakan bola sepak, penuh sandiwara dan penuh dengan penantian. Kepada rakan –rakan lain teruskan menyokong pasukan, mungkin ini musim yang agak hambar bagi pasukan kesayangan kita namun percayalah musim depan sinar bahagia pasti akan tiba semula untuk kita yang bergelar FAN THE REDS…..

Dari saya darion daron peminat Liverpool, the reds dahulu kini dan selamanya………..

comment 4 comments:

RABUN on March 18, 2011 at 6:39 AM said...

tak yah jaga malam lagi hehehe...

YNWA!

MENU on March 18, 2011 at 3:13 PM said...

apakan dayaaaa

Wan Gerrard on March 18, 2011 at 7:10 PM said...

john, tengok kita perlu pemain mantap lg :P

Unknown on March 19, 2011 at 5:24 AM said...

belanja jgn x belanja

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger