Meireles dipilih sebagai pemain terbaik bulan januari


Lagi berita yang pastinya mengembirakan kepada Raul Meireles, dimana pada hari ini dia secara rasminya kini dipilih untuk mendapat anugerah pemain terbaik bulanan Standard Chartered. Ataupun lebih biasa dipanggil Chartered LFC Player of the Month. Untuk bulan Januari...

Jika dilihatkan kepada pemenang sebelum ini adalah Pepe reina, dan pada bulan januari adalah yang terpilih adalah pemain kesayangan kita yang memakai jersey no 4. Hal ini adalah bertepatan dengan rekod permainan beliau sepanjang bulan lepas, dimana Raul menunjukkan corak permainan yang menakjubkan serta telah menjaringkan gol-gol yang menarik untuk Liverpool pada bulan januari yang lepas.

Tambah Raul Meireles lagi...

“ jaringan yang dijaringkan pada perlawanan menentang Wolves, adalah kenangan manis saya yang indah apabila dapat menjaringkan gol seperti itu”

"dan pula jaringan debut pertama saya semasa menentang Everton semasa di Anfield adalah kenangan yang tidak dapat dilupakan"

Akhirkata dari saya(penulis), semoga untuk bulan ini banyak lagi gol akan dijaringkan oleh Meireles untuk kembali membantu liverpool mengejar kembali kedudukan big four untuk mendapat slot ke liga Juara-juara musim depan, dan semoga pada perlawanan menentang Chelsea di Stamford Bridge minggu ini, diharapkan dia dapat menjaringkan gol dan sekaligus menewaskan The blues.

comment 2 comments:

RABUN on February 5, 2011 at 1:30 AM said...

cayalah memang hebat mamat ni, semoga ini suntikan terbaik untuknya terus maju...kalau lah kita perolehi meireles ni lebih awal kan bagus...

BAD on February 5, 2011 at 1:34 AM said...

Bro...sila ke Blog gua kalu nak tahu satu kes nyaya!. Ini sume gara-gara Liverpool!!

http://bakhtiarjais-bad.blogspot.com/2011/02/liverpool-oh-liverpool.html

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger