Komen Carragher mengenai Torres dan Daglish



Pertahanan harapan Liverpool, Jamie Carragher yang baru pulih dari kecederan panjang, kini menyatakan bahawa dia yakin bahawa Fernando Torres menjadi berjaya di Chelsea. Komen ini dinyatakan selepas perlawanan diantara Reds dan The Blues, yang menyaksikan Liverpool memang dengan jaringan tunggal dari Raul Meireles yang menerima hantaran lintang dari Gerrard pada minit ke 68.

tambah Carragher lagi…..

“Torres dia adalah pemain yang bagus dan dia juga merupakan salah seoarang penyerang terbaik di dunia “

"Pemain datang dan pergi, saya telah telah banyak kali berhadapan dengan situasi seperti ini dan salah satu daripadanya apabila saya terpaksa menentang Robbie Fowler ketika dia berpindah arah untuk menyertai Leeds.

Carragher juga mengakui bahawa para pemain tidak tampil cukup baik di bawah kendalian Hodgson sebelum ini, namun yang penting pada masa sekarang kami Liverpool ingin terus padang ke masa depan dan saya secara peribadinya senang melihat Dalglish dilantik sebagai pengurus kekal untuk Liverpool.

"Saya sangat menghormati Roy jadi saya tidak pernah mengatakan 'hal-hal yang telah berubah menjadi lebih baik' semua itu telah menjadi sejarah," katanya.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger