Jamie " pertahanan gentar untuk berhadapan dengan Andy"



Bercakap kepada laman web rasmi Liverpoolfc.tv Jamie Carragher yakin bahawa kombinasi Andy Carroll akan mampu menambah faktor ketakutan kepada sesiapa sahaja yang berhadapan dengan jentera serangan The reds.

Hal ini telah diakui sendiri oleh penolong kapten Liverpool ini, dalam komennya juga, beliau menyatakan bahawa “ sebelum ini kami mempunyai pemain yang tinggi lampai seperti Heskey atau Crouch dimana kehadiran mereka berdua ini telah memberikan impak yang berguna kapada kami semasa mereka beraksi untuk Liverpool.

Tambah Carragher lagi….

“walaupun Liverpool kini kehilangan Torres, kami Berjaya membawa masuk dua pemain penyerang yang benar-benar mempunyai potensi besar yang memberikan impak besar kepada kelab”


kata Carragher "Carroll akan menghantui mana pemain pertahanan"

Pada pendapat saya (penulis) ditambah kini dengan kehadiran Raul yang sudah menemui sentuhan golnya dan kembali meledak gol yang cantik, kini jentera serangan Liverpool boleh dikatakan sebagai serangan yang merbahaya untuk semua pertahanan kepada kelab lain. Dan juga kehadiran Carroll dan Luis Suarez nescaya Liverpool akan kembali bersinar kembali di bawah kendalian Kenndy Daglish.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger