Piala FA menentukan masa depan Roy Hodgson di Liverpool.




Steve McMahon dan Paul Parker percaya bahawa masa depan Roy Hodgson di Liverpool akan berdantung bergantung kepada bagaimana keputusan dan prestasi semasa menentang Manchester United dalam saingan Piala FA.

bercakap mengenai hal ini dalam pertemuan 'Babak Ketiga pusingan Piala FA, wartawan, McMahon berkata di studio ESPN STAR Sports bahawa …….

"Hodgson jelas tidak mampu untuk menjalankan peranan sebagai pengurus Liverpool dan menyimpan pemain untuk perlawanan penting untuk menentang United dan jika Liverpool kalah pada perlawanan pada hari minggu ini, pastinya kedudukannya sebagai pengurus Liverpool akan tercabar.

Manakala Bekas Pemain Manchester United Parker percaya bahawa walaupun Liverpool berjaya mengalahkan Red Devils, kemenangan itu tidak akan menjamin bahawa masa depan Hodgson di Liverpool pada masa hadapan.

“ semua orang berfikir bahawa apabila Liverpool mengalahkan Chelsea itu akan menjadi titik kebangkitan Liverpool pada musim ini, tetapi ini tidak berlaku pada The Reds tambah Parker”

manakala pula menurut bekas kapten Liverpool (McMahon)…..

“Hasil pertemuan antara United dan Liverpool, Fernando Torres menjadi kunci kemenangan tetapi persoalannya adakah pemain kebangsaan sepanyol ini mampu untuk bangkit semula untuk meletakkan Liverpool kembali berada dalam prestasi terbaik”

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger