Match Review :Liverpool 0-1 Man United



Perlawanan Piala FA yang benar-benar amat mengecewakan apabila sekali lagi untuk musim ini kita Liverpool tewas di Old Trafford untuk kali kedua. Tetapi pada kali ini pada malam ini pasukan kita tawas bukan kerana kita tidak bermain dengan baik tetapi kita ditewas disebabkan oleh HOWARD WEBB yang merupakan pengadil terbaik dunia.

--kesilapan webb melayangkan kad merah kepada Gerrard--

Disebabkan tindakan webb kapten kesayangan kita Gerrard dilayangkan kad merah kerana terjahan kepada Michael Carrick pada minit ke 32. Dan yang penyebab utama sebab kekalahan Reds adalah penalti yang diberikan pada minit ke 2, apabila Berbatov dengan sengaja menjatuhkan dirinya walaupun tiada tindakan kasar dari Agger.



--Berbatov si penipu---

Pujian patut diberikan kepada pamain lain seperti Martin Kelly dan Shelvey yang mengantikan Raul Meireles yang tampak pada mala mini tidak bermain dengan baik. Dengan ini saya berharap agar selepas ini pemain dan pengurus baru kita Kenny Dalglish akan memberikan senyuman dan kegembiraan kepada kita dalam perlawanan akan datang. Apabila kita berkunjung ke Bloomfield Road menentng Blackpool untuk misi membalas dendam.

Kalau sesiapa yang hendak menyokong group ini sila ke link ini….. (I HATE HOWARD WEBB)

Liverpool line up:Reina, Aurelio, Kelly, Agger, Skrtel, Meireles(+Shelvey), Lucas, Maxi,(Babel) Kuyt, Gerrard, Torres(Ngog).

comment 1 comments:

Anokganu on January 10, 2011 at 1:03 AM said...

memang hangin tol ngn tindakan howard sengal niee...mmg x layak jdi pengadil fifa..final world cup ari tu pun camtuu gakk....mata letak bawah tapak kaki camnie laa....hmm!..pe pun YNWA!!!

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger