komen Xabi Alonso kepada Kenny Dalglish



Dalam kehangatan berita dimana kini Roy Hodgson telah dipecat dari memimpin Liverpool, dua orang bekas pemain Liverpool iaitu Xabi Alonso dan Alvaro Arbeola, telah menyatakan kegembiraannya dengan kemasukan Kenny Dalglish sebagai pengurus Liverpool buat sementara untuk mengantikan Roy dalam meneruskan baki perlawanan untuk musim ini.

Dalam berita yang dipetik daripada laman web rasmi Liverpoolfc.tv menyatakan bahawa bekas pemain Liverpool dan bintang kebangsaan Sepanyol ini membuat komen dari laman sosial Twitter yangberbunyi......

"Good luck King Kenny!"

Disamping itu juga anak Dalglish, menyatakan kesedihannya kepada apa yang berlaku pada Roy Hodgson yang telah dipecat semalam, namun dia juga menyatakan kegembiaraannya atas sebab bapanya kini kembali memimpin Liverpool.

Berikut dipetik daripada Twitter(anak kepada Dalglish)

"Kenneth the hr Kenneth the man.Bitter sweet 4 me as wanted Roy 2 succeed but it'll make me so proud 2 see Dad in charge at the club he loves.

Dan ujian pertama untuk Kenny Dalglish dan kita sebagai tentunya kebangkitan Liverpool setelah mendapat pengurus baru dan semoga semua pemain yang beraksi pada perlawanan malam ini akan mendapat tonik kuat untuk kembali memperolehi kemenangan untuk Liverpool .

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger