Match Review : Wolverhampton -3 Liverpool



Perlawanan yang tampak mengubah pandangan kepada mereka yang selama ini begitu suka untuk memperkatakan bahawa Liverpool semakin hari semakin di telah oleh nama sendiri. Dan pada perlawanan ini akan menjadi satu titil tolak dimana Liverpool akan kembali menang di bawah kendalian pengurus baru kita Kenny Daglish.


---Semakin hari Kenny Daglish kembali membentuk Liverpool---

Perlawanan ini juga menunjukkan banyak perubahan dari aspek permainan yang dipertujukkan oleh Liverpool, dimana bahagian pertahanan tampak semakin hari semakin kukuh dan Johnson dan Kelly semakin hari semakin serasi dengan posisi masing-masing. Dan juga penyudah yang baik dipertunjukkan oleh Meireles yang menjaringkan gol kedua untuk diri di Liverpool, pujian juga diberikan kepada Torres yang sudah menemui sentuhannya untuk menjaringkan gol. Dengan dua gol yang dijaringkan pada perlawanan ini kini secara keseluruhan Torres sudah menjaringakan 9 gol untuk musim ini, dan menduduki tempat kelima dalam senarai penjaring setakat ini.


---Diharapkan El-nino kekalkan momentum jaringan---

Dengan kemenangan ini juga memastikan Kita Liverpool naik ke tangga 10 dengan 29 mata. Pada pendapat saya, diharapkan dengan kemenangan ini memberikan momentum yang berguna kepada keseluruhan squad untuk melayan kunjungan Fulham di Anfield pada hari khamis ini.

---Jaringan volly cantik daripada Meireles---

Fakta menarik dalam perlawanan ini:
Kemenangan yang terakhir Liverpool di tempat lawan adalah semasa menentang Bolton pada 31 Oct 2010 yang lepas dimana hampir 83 hari selepas kemenangan tersebut, dimana pada perlawanan itu Liverpool menang dengan jaringan 1-0.

Liverpool : Reina, Kelly, Johnson, Agger, Skrtel, Maxi, Lucas, Poulsen, Kuyt, Meireles, Torres. Subs: Gulacsi, Cole, Pacheco, Aurelio, Spearing, Kyrgiakos, Shelvey.






Wolverhampton Wanderers v Liverpool
Uploaded by chicharito9. - Check out more sports and extreme sports videos.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger