Liverpool setuju melabur € 15 untuk Elia



Kini berita yang kita selalu tunggu selepas musim perpindahan januari dibuka pada awal tahun ini, dijangka menurut sumber daripada Liverpoolfc.tv dan ESPN star turut melaporkan hal ini, dimana kini sebanyak € 15 juta sanggup dikeluarkan oleh Liverpool untuk membeli Eljero Elia yang kini sedang bermain di pasukan di pasukan Hamburger SV.

Pemain ini yang sudah hampir dua tahun bermain di Bundesliga serta pemain kelahiran voorburg,Belanda ini juga bermain untuk pasukan kebangsaan Belanda semasa Piala Dunia 2010 yang lepas.

Menurut sumber yang boleh dipercayai iaitu daripada daily Hamburger Morgenpos yang mengatakan dia bersetuju untuk menyertai Liverpool dengan syarat yang dikemukan. Tetapi dalam sumber rasmi Liverpoolfc.tv hanya mengatakan ini Cuma spekulasi. Mari kita tunggu apakah berita selanjutnya sedikit masa lagi. Berkemungkinan kita dapat mengetahui apakah benar berita ini esok. Dan jika berita ini benar menjadikan kini terdapat 3 orang pemain Belanda dalam squad Liverpool. iaitu Ryan Babel dan Dirk Kuyt.



Fakta dan info mengenai pemain ini.

Dilahirkan pada Feb 13, 1987 kini berumur 23 tahun dan semasa di Hamburger di pemegang jersey no 11.

Sekakat ini pemain kebangsaan belanda ini sudah menjaringkan dua gol dan satu assists dalam penampilannya 10 penampilan di Hamburger untuk musim 2010/2011

Pada musim lepas iaitu pada musim 2009/2010 di menjaringkan 5 gol daripada 20 penampilan.

Berikur gambaran prestasinya semasa di Hamburger :






comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger