Komen pemain selepas derby draw + video



Pada hari ini menurut sumber yang dinyatakan oleh web rasmi Liverpoolfc.tv, Fernando Torres yakin cara kepimpinan yang diamalkan oleh Kenny Daglish. Tambahnya, “Liverpool kini berada pada landasan yang baik untuk kembali ke jalan seperti sedia kala”

Dalam perlawanan menentang Everton, yang menyaksikan dimana keputusan seri dicapai dimana goal dijaringakan oleh Raul Meireles yang mencipta debut gol pertamanya untuk Liverpool dan gol kedua hasil tendangan penalti yang berjaya disudahkan oleh Kuyt.

Tambah Torres lagi…..
“kami kecewa dengan keputusan ini, tetapi apa yang baik untuk kami di dalam squad adalah kami kini sedang bergerak kearah terbaik untuk kembali ke prestasi asal”
“Ini dapat dilihat pada babak pertama kami bermain dengan corak menyerang dan kami mempunyai 2 atau 3 peluang untuk menjaringkan gol, tatapi itulah bola sepak”

Disamping itu jugu, pada perlawanan ini juga menyaksikan dimana pemain kebangsaan Sepanyol ini, telah berjaya menjalani debut penampilan ke 100 untuk Liverpool mengikut perlawanan Liga perdana. Dan jika dilihatkan kepada penjaring sepanjang zaman, El-nino kini berada di tangga ke 4 dimana berjaya menjaringkan 63 gol dalam 100 penampilan untuk Reds.
Sehubungan dengan ini, Dirk Kuyt mengakui dia dan seluruh squad 'tidak sabar untuk memberikan Kenny Dalglish kemenangan pertamanya sebagai pengurus Liverpool.

Tambah Kuyt lagi…

"Semua orang tahu dia adalah seorang legenda dankeadirannya adalah satu bantuan besar bagi kami,"

"kita dapat lihat dalam Sesi dalam latihan berjalan dengan sangat baik dan cara latihannya beliau telah membantu kami dalam perlawanan. Kami hanya tidak sabar untuk memberinya kemenangan "

Kuyt juga tidak menolak sokongan penyokong juga menjadi salah satu penyebab, prestasi permainan yang dipamerkan oleh Reds pada malam semalam,. Tambah Kuyt lagi, “Saya fikir para penyokong yang luar biasa bagi kami”


"Kami perlu bekerja keras dalam sesi latihan dan kita berusaha untuk membawanya konsep latihan dan diaplikasikan ke dalam permainan”

saksikan komen el-nino selepas perlawanan menentang Everton


comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger