khabar buruk atau khabar baik



khabar buruk atau khabar baik, dengan kenyataan pengurus Ajax ini.

Berkemungkinan angan-angan peminat Liverpool untuk melihat Suarez Luis menyarung jersey Liverpool pada penghujung musim perpindahan januari ini akan termakbul apabila, dengan cara lantang pengurus Ajax berkata, kini pasukan sudah mempunyai plan B untuk mengantikan Suarez Luis jika dia berpindah ke Liverpool.

Dengan kenyataan ini juga sekaligus membuktikan bahawa memang betul dan benar kini, Liverpool sedang berusaha sedaya upaya untuk membeli pemain kebangsaan Uruguay ini. Namun terdapat juga berita yang kurang sedap didengar apabila, pengurus Ajax, Ajax Frank De Boer mengatakan jika penganti untuk Suarez tidak dapat dicari sehingga penghujung musim perpindahan ini, maka kami akan menentang proses perpindahan ini, kerana tiada penganti untuk pemain berbakat ini. oleh itu renungkan lah dan fikirkan kan lah.....

comment 1 comments:

Unknown on January 23, 2011 at 11:08 AM said...

nampaknya masa semakin singkat. Tinggal beberapa hari je lg jendela perpindahan akan ditutup. Masalahnya seorang pun pemain baru tak muncul2 lg. Sememangnya kita memerlukan suarez untuk membantu torres mempertajamkan penyudah dihadapan gawang. Harap2 menjadi kenyataan.

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger