Kelly " saya mahu tempat dalam squad utama"



Pemain muda yang baru melanjutkan kontaraknya di Liverpool, Martin Kelly mahu memastikan kedudukannya di Liverpool stabil dengan berusaha untuk mendapat tempat dalam pasukan utama The Reds.

Dengan kontarak yang baru diperolehnya, dia dijangka akan kekal di Anfield sehingga 2014.

Tambah kelly lagi....

“Saya sangat gembira dapat beraksi untuk Reds dan setalat ini saya telah membuat 12 penampilan untuk Reds dibawah kendalian pengurus Roy Hodgson”

“Kali pertama saya mengenali sukan bola sepak ini, saya sememangnya ingin bermain untuk Liverpool”

“Dengan ini saya perlu berkerja lebih keras untuk merebut kedudukan dalam squad utama dan saya sangat berterima kasih kepada pemain senior lain yang banyak membantu saya dalam mempertingkatkan prestasi pemainan saya di Liverpool setakat ini”

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger