Berkenaan Martin Kelly dan Danny Wilson


Fernando Torres tidak akan diturunkan semasa perlawanan keatas Bucharest untuk hari Khamis pertengkaran Liga Europa dengan Steaua dan dijangka Danny Wilson kembali akan ditunkan untuk menggantikan tempat yang ditinggalkan oleh Jamie Carragher.

Hal ini diakui oleh Roy, yang ingin memberikan penyerang Sepanyol untuk berehat menjelang pertemuan Liga perdana bertemu dengan Aston Villa.

Danny Wilson yang kini berumur 18 tahun tidak diturnkan sejak penampilan Piala Liga (Carling Cup) yang menyaksikan Reds tewas dalam penentuan sepakan penalti dengan Northampton.

Hodgson mengatakan kepada Liverpoolfc.tv:

"Martin Kelly dan Danny Wilson akan diturunkan semasa menentang Steaua Bucharest dan itu kesempatan terbaik bagi mereka untuk mengutip segala pengalaman yang berharga untuk mereka.

Peluang yang perlu direbut oleh Wilson

“Dalam perlawanan itu juga akan meyaksikan, banyak pemain lain seperti Ryan Babel, Milan Jovanovic, Christian Poulsen dan Jonjo Shelvey serta Dani Pacheco. Berkemungkinan akan diturunkan”

Pada pandapat saya (penulis) hal ini dilakukan oleh Hongson adalah kerana untuk memberikan rehat yang cukup kepada pamain utama Liverpool untuk perlawanan menantang Aston Villa di Anfield hujung minggu ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger