Tom Werner bakal "Chairman " baru Liverpool


Liverpool mengesahkan bahawa 'Tom Werner akan mengambil alih tempat dari Martin Broughton sebagai Chairman untuk Liverpool bermula pada 1 disember 2010 ini.

---bakal pengganti Martin Broughton ---

Dengan pemergian Martin Broughton pada 30 November akan datang ini, dan pada keesokkan harinya tempat sebagai “Chairman” akan diambil oleh 'Tom Werner daripada NESV. Pemilik Liverpool FC iaitu John Henry turut mengambil kesempatan untuk menyatakan jutaan terima kasih kepada Martin Broughton telah banyak berjasa kepada kelab dan terutamanya dijuga merupakan individu yang banyak berjasa semasa proses pertukaran pemilik yang lepas.

Martin Broughton juga berkata .....

"berkerja di Liverpool merupakan salah satu pengalaman yang paling hebat dalam hidup saya dan saya bangga telah memainkan peranan penting dalam membantu mencerahkan masa depan kelab.

----jasa mu dikenang----

"Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada para peminat Liverpool untuk semua sokongan mereka selama tujuh bulan terakhir ini. Ini adalah tempat yang sangat hebat dengan penyokong yang hebat.walaupun melalui masa yang sukar penyokong masih kekal bersama kelab dan terus menyokong pasukan walau banyak rintangan yang berlaku. Saya harap Liverpool selepas ini akan kekal maju dan terus berkembang sebagai kelab terbaik di dunia”.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger