Skrtel : " saya tidak gembira "



Martin Skrtel menegaskan bahawa dia agak kecewa dengan apa yang dilakukan olehnya pada perlawanan menentang Spurs, walaupun dia menjaringkan gol pada perlawanan tersebut, tetapi dia juga yang melakukan kesilapan di mana menjaringkan gol sendiri pada perlawanan itu.

Tambah Skrtel lagi….

"sememangnya bagus apabila menjaringkan gol setelah sekian lama tetapi keutamaan adalah pasukan menang dan kami tidak melakukan itu, jadi saya tidak gembira”


---pujian patut diberikan kepadanya --

“Saya gembira apabila menjaringkan gol sejak sekian lama, dan kali terakhir saya menjaringkan gol adalah semasa menentang Manchester City pada 12 bulan yang lepas.”

“Namun saya tetap positif, bahawa kekalahan ini, menunjukkan kami sedang dalam peningkatan, dan pada perlawanan tersebut kami bermain dengan baik dan banyak peluang untuk menjaringkan gol, tetapi kami tidak berjaya menyudahkan perluang tersebut”



comment 1 comments:

eswandyasre on November 30, 2010 at 11:25 PM said...

Skrtel memang stail.Nafsu memburu gol memang tinggi.haha^^

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger