Jovanovic: "saya mahu kekal Liverpool"



Pemain Liverpool Milan Jovanovic menegaskan dia tidak mempunyai rancangan untuk meninggalkan kelab. Jovanovic juga pemain kebangsaan Serbia yang menyertai Liverpool secara percuma semasa musim perpidahan musim panas lepas dari Standard Liege. Menurut spekulasi terbaru bahawa kini, kelab dari Belgium iaitu Anderlecht menyatakan hasrat mereka untuk mendapatkan Jovanovic. Namun Jovanovic menyatakan bahawa dia tidak akan berpindah dari Liverpool.

Tambah Jovanovic lagi....

“Saya ingin tinggal di Merseyside dan memperjuangkan untuk mendapatkan tenpat dalam barisan utama The Reds”

"Sejak saya menyertai The Reds, saya sudah melakukan segala arahan yang diberikan kepada dari pengurus”

“Saya gembira disini dan saya rasa saya mempunyai tugas dan tanggungjawab disini, malah saya masih mempunyai Kontrak selama 3 tahun disini dan saya akan patuh dengan Kontrak ini”

“Anderlecht amat berminat untuk mendapat khimat saya namun kini saya di Liverpool dan saya mahu kekal disni”

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger