Spekulasi perpindahan terbaru


Itay Menachem Shechter

Liverpool sedang mempertimbangkan untuk mendapatkan pemain yang berasal dari Israel iaitu Itay Menachem Shechter yang kini bermain untuk kelab Hapoel Tel Aviv pada Januari akan datang.

pemain yang berusia 23tahun telah menarik perhatian bos Liverpool Roy Hodgson tetapi menghadapi persaingan dari dari Tottenham Hotspur, Everton dan West Ham United yang dikatakn berminat untuk mendapatkan pemain ini,dikatakn dia mempunyai kontrak sehingga akhir musim 2013/2014 dan bernilai sekitar £ 3m.

Disamping Roy Hodgson juga bersedia untuk bergerak untuk mendapatkan pertahanan AS Roma iaitu Philippe Mexes.pemain kelarihan perancis ini dan permiain diposisi Centre back dijangka antara barisan pemaian dalam radar Liverpool untuk dibawa ke anfiled untuk mengukuhkan barisan pemain pertahanan yang kini tampak goyah sejak lapan perlawanan liga perdana setakat ini.

Philippe Mexes

Dengan suntikan dana baru memalui pemilik baru John W. Henry ,Hodgson yakin mempunyai anggaran perbelanjaan perpindahan sekitar £ 40 juta untuk membantu memastikan Liverpool dapat kembali bersaing dalam peringat Liga perdana mahupun liga europa.Namun Liverpool juga mempunyai saingan daripada kelab seperti AC Milan dan Juventus yang sama-sama berminat untuk mendapatkan pemain ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger