Fernando Torres, Glen Johnson dan Pepe Reina ingin tinggalkan Liverpool



PS: Laporan ini sangat spekulasi dan saya ingin mengingatkan disini bahawa penyataan ini dikeluarkan oleh Mailonline sahaja dan tugas saya disini adalah untuk menjelaskan perkara ini kepada anda semua dan ini bukan lah spekulasi yang sengaja dibuat oleh saya.


Sebuah laporan yang diterbitkan oleh Mailonline yang merupakan sebuah akhbar Inggeris mendakwa bahawa banyak pemain Liverpool berharap untuk keluar dari kelab pada musim perpindahan Januari mendatang.

Artikel ini telah ditulis oleh Alex Montgomery iaitu penulis rasmi akhbar Inggeris tersebut. Dalam penulisannya tersebut dia menyatakan bahawa tiga orang pemain utama Liverpool iaitu Fernando Torres, Glen Johnson dan Pepe Reina yang merupakan nama-nama besar dalam The Reds ingin keluar dari kelab. Dan sebabnya mereka melakukan hal tersebut adalah disebabkan semangat pasukan dan semangat individu kini semakin menipis dibawah kendalian pengurus baru Roy Hodgson.

Alex Montgomery menulis : ' bintang Liverpool Pepe Reina, Fernando Torres dan Glen Johnson ingin keluar dari kelab pada Januari kerana moraliti yang semakin rendah. Dan dalam artikel tersebut memperkatakan bahawa pemain terperanjat bahawa Hodgson telah membawa masuk Mike Kelly yang berumur 68 tahun, yang bertanggung jawab atas sesi latihan bagi pasukan utama. Kelly yang merupakan, mantan penjaga Wimbledon, Birmingham dan QPR dari 1958 dan 1976, bahkan kelly telah menjada segala rutin harian dan latihan Pepe Reina dan dikatakan Reina kini dalam keadaan gelisah


Ingatlah perkara ini bukan sesuatu yang rasmi dan benar-benar pasti kerana Laman Web rasmi LiverpoolFC sendiri tidak mengeluarkan apa-apa mengenai hal ini. Dan saya yakin ini adalah berita yang sengaja dihebahkan oleh individu yang berkepentingan hanya untuk mencari spekulasi dan nama sahaja. Sekian dari saya Darion Daron

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger