WARTA BLOG:say Gerrard "empat perlawanan mendatang adalah kunci kebangkitan Liverpool"


Steven Gerrard yakin Liverpool sudah menunjukkan tanda-tanda perbaikan di bawah PIMPINAN Roy Hodgson dan ia berharap Liverpool dapat membuktikannya dengan memenangi keempat perlawanan dalam beberapa minggu mendatang. Gerrard yang menjaringkn dua gol hampir mengecewakan penyokong Man u di Old Trafford pada malam ahad semalam.

Gerrard berkata "liverpool perlu masa sebelum mendapatkan ke prestasi terbaik dan kembali memberi saingan dalam BPL. "Tentu saja kami sedang memperbaiki dan prestasi kami. Jika kita bermain seperti itu setiap minggu liverpool akan mengalahkan sebahagian besar pasukan di kempen BPL musim ini . kunci untuk bangkit kembali adalah pada 4 perlawanan mendatang, jika liverpool boleh menang dalam semua perlawanan maka kita akan kembali memberi saingan dalam kempen BPL musim ini.

"Kami akan menentang menentang Northampton dalam Piala Liga ( carling cup ) dan persaingan yang sangat penting bagi kita, selepas itu kita bermain menentang Sunderland untuk perlawanan BPL yang keenam.

sumber: Liverpool tv

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger