WARTA BLOG: say Jamie Redknapp " 3 kunci perlawanan Man U vs Liverpool malam ini."

Ferguson menggambarkan pada malam ini, merupakan persaingan yang terbesar dalam kerjayanya di Man u. Di sini juga , menurut sumber Sportsmail columnist Jamie Redknapp telah menyatakan 3 kunci utama dalam perlawanan malam ini yang bakal berlansung di Old Trafford.

kunci pertama:
Steven Gerrard vs Paul Scholes

  • pertembungan antara kedua midfielder ini pastinya merancakkan bahagain tengah yang seperti kita tahu merupakan tunjang bagi sesebuah pasukan bola sepak. dan pastinya Gerrard dan scholes akan mengunakan pengalaman mereka untuk meyumbangkan sesuatu untuk pasukan masing-masing
kunci kedua
Fernando Toress vs Nemanja Vidic
  • Vidic menrupakan Kapten baru untuk squad Red Devil, walaupun dia mempunyai rekod buruk apabila menentang The Reds, Man u tetap mengharapkan terbaik daripadanya untuk menyekat Toress daripada bergerak bebas di pandang malam ini. walaupun Toress tidak bermain dengan pada tahap terbaik pada perlawanan menentang Birmingham City, Redknapp pasti dia akan mengerahkan segala kudratnya untuk menjaringkan goal pada malam ini. Dan El-nino sedar perlawanan ini merupakan titik tolak menunjukan kebangkitan sesuntuhan berbisa dalam kancah EPL.
Kunci Ketiga
Jamie Carragher Vs wayne Ronney
  • Carrager pastinya mahu menyekat kemaraan Ronney dalam perlawanan ini. seperti Toress yang mendapat rehat Ronney juga berada dalam keadaan rehat yang mencukupi untuk menghasilkan aksi terbaik dalam perlawanan ini.

Tiga watak besar untuk Liverpool dalam perlawanan malam ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger