WARTA BLOG: Peringatan Reina kepada penyokong Liverpool


Pepe Reina telah menyeru untuk para peminat Liverpool untuk bersabar dengan pengurus baru Roy Hodgson dan reina berkata musim depan Liverpool akan kembali ke pretasi terbaik . Tambah Penjaga Sepanyol ini juga,Liverpool telah mengalami masa penurunan di bawah bekas pengurus Rafa Benitez dan Reina mengatakan untuk kembali ke kembali seperti sedia kala perlu memakan masa hingga enam bulan sebelum Anfield boleh mengubah segalanya untuk kembali berkuasa kembali.

Tambah Reina lagi……

"Apabila mempunyai begitu banyak perubahan pada sesebuah pasukan ia akan memerlukan masa untuk kembali bergerak kearah seperti dahulu dan Ini boleh mengambil antara tiga dan enam bulan sebelum anda melihat perbaikan. Dan apa yang penting "Kita harus bersabar."

Reina juga akan menerangkan bahawa enam perlawanan Liverpool dalam kempen Liga, setakat ini perlawanan dengan Manchester United, Manchester City, Birmingham serta Arsenal. “Enam mata dari enam perlawanan pertama adalah adalah bukan apa yang kita inginkan, dan kepada mereka yang mengkritik kami harus melihat pada apa yang yang kami miliki”.

"Tidak banyak pasukan yang akan berkunjung ke Old Trafford atau St Andrew dan menang. Kedua pasukan mempunyai rekod sangat baik semasa bermain di gelanggang sendiri. "

"Tujuan utama kami adalah empat teratas dalam liga dan yang ini tidak menjadi tugas mudah. Tetapi jika kita terus memperbaiki prestasi kami, saya yakin Liverpool boleh kembali ke Liga juara-juara. Tambah Reina lagi kebanyakkan Orang anggap bahawa ketika seorang pengurus baru datang ke sesuatu pasukan segala akan menjadi sempurna, dalam hal kita memerlukan masa untuk memperbaikinya. Dan kata terakhir Reina seperti……

"Saya mencintai pasukan ini,bandar dan para peminat dan sekarang ingin hanya ingin menghadiahkan mereka dengan memenangi piala untuk mereka."

Pada pendapat saya ( penulis ), memang benar apa yang ditegaskan oleh Pepe Reina, dan kita sepatutnya tidak ragu dengan pasukan kita ini, bahkan kita sepatutnya memberi 100% sokongan kepada Liverpool dan secara langsung percaya dengan apa yang dilakukan oleh pasukan dan apa yang dilakukan oleh pemain Liverpool. Hal ini adalah kerana mereka semua perlukan masa untuk berubah untuk menjadi lebih baik dan akhir sekali ingin saya tegaskan disini jangan la berhenti menyokong Liverpool kerana "Liverpool memerlukan anda semua "

Sumber: mail online

comment 1 comments:

aremierulez/Amirul on September 29, 2010 at 2:51 AM said...

sorry bro lambat reply e-mel kau. aku terlupa nak bukak e-mel dalam masa terdekat ni.

aku yang tulis blog liverpool tu. so, kau nak jadi penulis jemputan ke? ada syarat sikit, so boleh rujuk dalam e-mel la. :)

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger