SPEKULASI: ketakutan Steve McManaman

Menurut Steve McManaman takut Fernando Torres dan Steven Gerrard akan ingin keluar dari Liverpool pada bulan Januari ini kata bekas pemain bintang di Anfield mantan bintang Inggeris terbebut .

"Melihat apa yang terjadi Torres tidak senang dan Gerrard tidak senang dan bahasa tubuh menunjukan mereka tidak gembira lagi seperti dahulu.Mereka adalah pemain yang bagus dan berkebolehan dan pastinya mereka ingin bermain di liga juara-juara dan pemain seperti mereka ingin bermain di pasukan yang baik dan liga yang terbaik.

Pada pendapat saya ( penulis ), adakah betul spekulasi ini dan jika ini terjadi apakah yang tinggal lagi di Liverpool dan pastinya ini akan melemahkan semangat pemain Liverpool yang lain serta pastinya Liverpool akan terus bergelumang untuk kembali ke prestasi terbaik. kalaulah Gerrard dan Torres boleh mendengar apa yang saya kata kan ini dan saya berharap jangan lah mereka pergi dari Liverpool kerana kami penyokong Liverpool memerlukan mereka berdua untuk bangkit semula. Sesungguhnya saya dan penyokong yang lain amat mencintai pasukan ini sejak kali pertama saya mengenali sukan yang bernama Bola Sepak ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger