WARTA BLOG;Torres: Menang Lawan MU adalah segalanya.


Big match di Liga EPL malam ahad ini, pasukan kita Liverpool akan bertandang ke old trafford dan Torres mengatakan dia sudah tak sabar untuk turun beraksi.

Pertemuan Red Devils dan The Reds kepentingan apabila menentang Man U merupakan yang perlawanan terpanas dalam sejarah sepak bola Inggris. Seperti diketahui, keduanya merupakan dua team terbanyak menang trofi EPL aitu sebanyak 18 kali. Meski baru tiga tahun berada Anfield, Torres tahu benar apa artinya “Ini segalanya bagi mereka,” kata Torres ini pada ESPN.

“Kami mempunyai skuad dan manager yang bagus, kami sangat ingin mempersembahkan trofi untuk fan Liverpool musim ini dan mengalahkan MU adalah hadiah terbesar untuk mereka Fan Liverpool.”

Disamping itu lagenda Liverpool Ray Houghton (1987-1992) turut mengakui "Fernando Torres adalah kunci, jika ia dapat kembali ke prestasi terbaiknya di mana dia mampu menjaringkan gol maka musim untuk The Reds akan bermula dan kembali bersinar pada musim 2010/2011
dia terut menjelaskan bahawa,
"Man Utd tidak boleh kalah dalam perlawanan ini. Mereka sudah beradapada keadaan sedikit tekanan dengan kedua siri perlawanan dengan Fulham dan Everton mereka seri. ini sekaligus mereka rugi empat mata. perlawanan pada malam ahad ini pastinya menarik dan penuh debaran dan aksi yang menakjubkan.

Dipetik daripada www.talksport.co.uk

Ray Houghton (1987-1992)

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger