WARTA BLOG: Ferguson Puji Pak cik Roy kita


Alex Ferguson menunjukkan respeknya pada pak cik Roy kita menjelang big match Manchester United vs Liverpool di Old Trafford. Alex sedar bahawa Hodgson adalah seoarang yang berpengalaman dan mampu mengubah the reds kemabali ke puncak prestasi dan mampu mengalahkan tiap2 lawannya. Menghadapi rival abadi antara man u dengan Liverpool dan Ferguson tidak mahu mengambil ringgan kunjungan pasukan kita pada malam ahad ini.
tambah Ferguson lagi.....
“Roy punya banyak pengalaman. Dia pernah berkhimat di Itali, Swis, dan Finland. Kemudian apa yang dilakukannya bersama Fulham musim lalu benar-benar luar biasa,” puji Sir Alex pada media ESPN. lanjutnya lagi “Sudah lama saya kenal Roy. kami Pertama bertemu pada 1987 ketika saya di Malmo Sweden.”

Sementara itu, Sir Alex mengakui bahawa perlawanan ini merupakan perlawanan yang paling ditunggu oleh fans kedua pasukan( hahahahah memang betul). Baginya, memang tak ada yang akan berubah, The Reds tetap musuh utama Man U.

Mungkin ada yang dah tahu aku just nak tambah , Man U dan Liverpool sama-sama berkongsi status pemenang trofi Liga Primer sebanyak 18 kali. Namun, dalam dua dekad terakhir, Man U lebih menunjukkan taringnya dengan 11 kali jadi memang trofi, sedangkan team kita yang tersayang ini kali terakhir muncul juara musim pada 1989/90. apa pun yang pastinya itu hanya sejarah saja, aku harap semua pemain pujaan kita semua mampu memberikan yang terbaik untuk menang pada perlawanan esok.

sumber: ESPN

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger