Liverpool dan Barca mencapai kata sepakat.


Javier Mascherano kini bernafas lega setelah Liverpool mempersilakan Barcelona untuk menjalin perbincangan dengan pemain tengahnya itu.
Lampu hijau dari Anfield itu diberikan setelah Merseyside dan Katalunya itu menyepakati berkenaan kapten Argentina tersebut., Liverpool menyatakan telah menyetujui transfer Mascherano ke Barcelona..”Sky Sports melaporkan Barca akan membayar kontan 15 juta poundsterling dan tambahan 5 juta pound lagi akan dibayar apabila mascharano mua bermain untuk team yang berpengkalan di Nou camp.
Kesepakatan tersebut mengakhiri tarik-menarik dan ketidakpastian mengenai masa depan pemain tengah yang juga diminati oleh Inter Milan itu. The Kop sebenarnya enggan melepaskan Mascherano atas sebab khidmatnya masih lagi diperlukan di Anfield.
Namun, mascherano telah menyatakan keinginan hengkang ke team lain di luar Inggris. Dia berharap akan berpindah ke Barcelona. Keengganan Liverpool melepaskannya membuat Mascherano menolak bermain ketika Liverpool menghadapi Machester City di Liga Primer, isnin (16/8). "sumber dipetik dari skysport"

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger