liverpool berang kepada benitez


Roy Hodgson akhirnya menyatakan kemarahnya terhadap Inter Milan, yang telah mengajukan tawaran sebesar 20 juta pound untuk pemain Liverpool Javier Mascherano.
Ternyata Rafael Benitez,bekas pengurus Liverpool, hanya mengajukan tawaran sebesar enam juta pound ditambah pelapis mereka Sulley Muntari. liverpool merasa dilecehkan, Hodgson akhirnya memasukkan Nerazzurri ( inter Milan )dalam senarai hitam calon pembeli .
Ujar Hodgson dari Daily Mail, “Saya menerima fax daripada inter tetapi saya rasa itu tak perlu dilayan . Tawarannya benar-benar jauh dari perhitungan kami sehingga kami tak perlu menjawab.”
Pengurusan tertinggi Liverpool kabarnya marah terhadap Benitez, yang mencuba mengingkari janjinya untuk tidak membawa pemainnya ke Inter Milan. Dan kebencian pun semakin memuncak sejak kepergiannya.
Selain Inter, Mascherano juga diminati Barcelona. Presiden Barca Josep Maria Bartolomeu terbang ke Liverpool hari ini untuk bertemu petinggi The Reds. Mereka siap mengajukan tawaran 20 juta pound dengan 15 juta pound dibayar secara cash dan lebihnya hutang.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger