Kenny Huang mengalah.....


Kenny Huang, ahli perniagaan dari negeri China yang akhir telah mengibarkan bendera putih untuk tidak membeli club yang kita cintai ini.Sepakulasi pembelian ini berhenti setelah Huang menyatakan dia menarik diri daripada membeli pasukan yang kita bermarkas di Anfield ini. menurut Skysports.Laporan menyebutkan, ketidaksabaran Huang pada sesi perbincangan dengan wakil pemilik the Reds menjadi sebab mengapa Huang menarik diri dari mengambil alih The reds.

sejarah pembeli yang telah gagal untuk membeli LIVERPOOL

Thaksin Shinawatra
Bekas Perdana Menteri Thailand berusaha membeli Liverpool pada tahun 2004, tetapi minatnya hilang disebabkan masalah hak asasi manusia dengan kerajaan thailand.Walaupun Thaksin membeli Manchester City tahun 2007.

Steve Morgan
Pada tahun 2005 Seorang peminat setia Liverpool yang mempunyai peniagaan Hotel disekitar dunia,. tawaran-Nya disokong oleh director saat itu Liverpool Purslow Kristian, tapi beliau gagal untuk mengikat perjanjian namun sekarang Morgan sekarang adalah pemilik Wolves.

DIC
Lengan pelaburan keluarga penguasa Dubai yang dekat dengan membeli kelab pada tahun 2007 sebelum Moores, pada minit terakhir, memilih untuk mencadangkan tawaran Hicks dan Gillett's. Setahun kemudian chief executive Samir Al-Ansari menawarkan sebanyak £ 500juta tapi turut ditolak.

Keluarga Al-Kharafi
nyaris membeli Liverpool pada musim panas tahun 2008, namun ditolak pada saat terakhir. Sumber berhampiran dengan perjanjian itu telah perjanjian terbatal tidak sampai masa 24 sahaja atas sebab tertentu.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger