MATCH Review : Liverpool vs SC Braga



Salam dan selamat berbahagia kepada semua rakan-rakan penyokong The Reds yang dicintai sekalian. Pada awal pagi ini, pasukan kesayangan kita akan turun kembali ke perlawanan peringkat liga Europa setelah hampir seminggu berehat panjang. Pada perlawanan ini, sekali lagi misi untuk mendapat kemenangan lebih daripada 2 jaringan perlu direalisasikan untuk melayakkan pasukan kesayangan kita ini maju terus ke peringkat seterusnya.


--Khas untuk perlawanan kali ini--

Dan menurut sumber daripada LFCTV menyatakan kini, pemain pertahanan kita Agger akan kembali turun beraksi dalam perlawanan kali ini, sementara Gerrard dan Fabio tidak akan diturunkan kerana isu kecederaan yang masih membelenggu mereka. Manakala bagi Andy Carroll pula, berkemungkinan pada perlawanan kali ini, kita akan menyaksikan dia bermain dalam kesebelasan utama dalam perlawanan kali ini, setalah disahkan sudah pulih sepenuhnya. Namun hal ini adalah bergantung kepada Kenny Daglsih samada untuk menurunkan dia atau tidak.

--Agger kembali pulih--

Harapan saya(penulis) semoga dalam pelawanan ini, pasukan kita akan Berjaya menang dan layak ke peringkat seterusnya untuk meneruskan misi mendapatkan piala Liga Europa pada musim ini. Keep it faith guys. Semoga pada mala mini pasukan akan bermain dengan all out untuk terus menang dan terus menang. YNWA.

comment 2 comments:

Wan Gerrard on March 17, 2011 at 7:42 PM said...

Come on Liverpool ^_^

Orang Kampung on March 18, 2011 at 6:49 AM said...

gagal jugak liverpool..
suarez xdak tu, klu ada.. boleh dh gol..
tensen toi xleh p pringkt suku akhir.. huhu

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger