Reina : “Saya akui itu kesilapan”




Pepe Reina memegang tangan dan mengakui kesalahannya semasa perlawanan menentang Steaua Bucharest malam semasa, yang menyaksikan keputusan seri 1-1, yang mamastikan Liverpool layak ke pusingan kedua 32 pasukan Liga Europa.

pada minit ke Reds mendahului melalui jarimgan tandukan Milan Jovanovic pada minit ke 18, kemudian pada minit ke 61 tuan rumah menyamakan kedudukan melalui cubaan Eder Bonfim dan entah bagaimana kapten kita pada perlawanan ini, secara tidak sengaja terlepas bola dan seterusnya memberikan gol kepada pihak lawan.

Menurut Reina .....

walaupun saya melakukan kesilapan mudah, tetapi seya tetap gembira apabila Liverpool layak ke pusingan seterusnya dalam saingan Liga Europa.

"Awalnya saya pikir itu offside tapi itu kesalahan saya, kesalahan saya dan saya harus mengakuinya .

"Ada pemain yang mengganggu saya di depan saya, tapi saya harus bertindak lebih baik daripada yang saya lakukan pada hari tersebut dan itu adalah sebuah kesalahan”.

“Pemain muda seperti Danny Wilson, Martin Kelly yang diturunkan pada malam tersebut juga, bermain dengan baik, pujian patut diberikan kepada mereka”

Reina, yang kapten sisi dalam ketiadaan Steven Gerrard dan Jamie Carragher, juga cepat untuk memuji prestasi anak muda seperti Danny Wilson dan Martin Kelly yang datang ke dalam empat kembali.

"Mereka baik dan kita harus memberi mereka beberapa kredit," tambahnya.

"Kami mempunyai ramai pemain muda dengan pengalaman tidak banyak, tetapi mereka menunjukkan watak hebat dalam perlawanan tersebut dan mereka bermain dengan baik."

comment 2 comments:

Unknown on December 4, 2010 at 2:28 PM said...

Itulah namanya profesional.. mgaku kslhan sndiri.. skurang2nya dia sedar & belaja dr kesilapan lalu..

Anokganu on December 4, 2010 at 2:44 PM said...

betul3..anokganu sokong kata2 kapten gerrard...YNWA

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger