Jamie Carragher dan Steven Gerrard berjuang mempertahankan Roy



Menurut sumber Dailymail mengatakan bahawa kapten Gerrard dan petahanan Liverpool Carragher percaya bekas pengurus Fulham ini harus diberikan masa untuk mengubah segalanya. Gerrard dan Carragher adalah dua pemain yang paling berpengaruh di Anfield dan faham mengenai musim yang serba mencabar dan penuh liku yang akan ditempuhi oleh The Reds.
Tambah gerrard lagi ....

Secara peribadi telah mengatakan bahawa kepada rakan pasukan yang lain supaya percaya mereka harus bersabar dengan kaedah latihan Hodgson dan taktik, sekurang-kurangnya sampai Krismas ini .

"Ini benar-benar menyedihkan bahawa kita harus harus berhadapan dengan hal-hal seperti ini," katanya. 'terdapat spekulasi bertiup dimana hal yang mengatakan bahawa kini saya sedang bergaduh dengan Toress dan ini adalah khabar angin yang tidak boleh dipercayai.

Roy Hodgson berkata pula ....

"Saya di sini untuk cuba untuk mendapatkan Liverpool kembali ke tempat yang sepatutnya Liverpool berada, tapi saya tidak boleh melakukannya dalam semalam atau pun dalam masa yang singkat.

Setelah tiga bulan-dan-setengah, saya seolah-olah menjadi seseorang yang telah kehilangan seluruh kepercayaan pada dirinya sendiri. Percayalah saya akan kembali mengubah Liverpool dari masa ke semasa Cuma yang saya pinta supaya semua yang berkenaan dengan Liverpool bersabar dan terus meyokong kami.

Disamping itu Hodgson juga memberikan komen mengenai spekulasi yang tempatnya akan digantikan dengan Frank Rijkaard, tapi Sportsmail memahami bekas pelatih Barcelona itu pasti tidak terburu-buru untuk kembali ke pengurusan setelah meninggalkan Galatasaray pada hari Rabu lepas. Hal ini adalah kerana kini dia berada dalam keadaan masalah keluarga iaitu setelah seminggu dimana kematian ayahnya dan kelahiran anak pertamanya dengan pasangan pada ketika ini, dan ia tidak mungkin mempertimbangkan untuk menjadi pengurus dimana kelab sehingga tahun baru.


Tambah pengurus Blackburn (Sam Allardyce).....

"Sebagai pengurus, kita hidup di dunia khyalan bukannya realiti. Saya merasa Roy dan dia mengambil dan menerima beban kritikan kepada dirinya , hanya waktu yang diberikan dan dia akan boleh melakukannya dengan betul untuk menutup segala kritikan kepada dirinya "saya percaya segala tekanan pada Hodgson kini adalah disebabkan oleh musuh lamanya dan bekas pengurus Liverpool sebelum ini iaitu Rafa Benitez yang menyebabkan Liverpool mengalami masalah pada waktu ini.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger