WARTA BLOG: Brad Jones dan Danny Wilson bakal beraksi

Brad Jones dan Danny Wilson akan membuat debut pertama mereka ketika Northampton Town berkunjung ke Anfield pada hari Rabu ini, dua orang pemain ini telah diberikan kepercayaan untuk tampil dalam kesebelasan pertama semasa kempen Carling Cup yang bakal berlansung malam esok. Disamping itu Kyrgiakos dan Daniel Agger juga akan diturunkan semasa perlawanan menentang pasukan yang kini bermain di Divisyen dua itu.



Tambah Roy lagi......

Mereka berdua adalah pemain yang mempunyai potensi besar bagi Liverpool "Brad Jones merupakan penjaga goal antarabangsa Australia dan dia sudah banyak kali bermain untuk Middlesbrough. Saya tidak ragu tentang prestasinya dalam menjaga gawang liverpool pada malam rabu ini. Dan kesempatan ini akan digunakan untuk Reina untuk berehat untuk perlawanan menentang Sunderland dalam kempen BPL akan datang. Kemungkinan juga Hodgson akan menaruh kepercayaan pada pemain seperti Dani Pacheco, Ryan Babel dan David Ngog.



Bos Liverpool berkata: "Saya cukup tertarik pada Dani juga Dia adalah pemain yang baik dan mempu mengawal bola dalam segenap sudut padang dan saya telah melihatnya dia mampu melakukannya semasa latihan serta saya yakin dia mampu memberikan tekanan pada petahanan lawan.

Sumber:Liverpoolfc.tv

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger