nak boo ke tak nak boo kt owen



melihat Owen memakai jersi Liverpoolsemasa perlawanan testimonial telah menyababkan sebahagia kecil fan liverpool tak puas hati.dan sesetengah Fan berkata Owen dianggap oleh kebanyakan fan Liverpool sebagai legenda The Reds Dia juga memainkan peranan utama di musim lalu semasa bersama the reds, termasuk semasa liverpool memenangi Piala FA tahun 2001.

Namun begitu , perpindahan ke Real Madrid dan kemudian bergerak ke Newcastle dan Manchester United meninggalkan rasa pahit di mulut sebagai kecil fans liverpool.

Penampilannya dengan kemeja merah akhir pekan ini disambut dengan reaksi campuran di Anfield. Berikut adalah cara fans di forum lam web offical liverpoofc yang menjawab 'Untuk boo boo atau tidak? " kalau nak tau lebih lanjut mai pegi link ini.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/owen-to-boo-or-not-to-boo

Kalau bagi aku pulak anggap owen sebagai permain yang hebat semasa di livepool dulu, walaupun masa owen main kt liverpool aku initak pandai sangat pasal bola ini, tapi kebanyakanFan NYWA mybe setuju dengan apa yang aku cakap ini kan3. mybe la perpindahan dia ke real membuatkan dia tidak seperti di liverpool tp kt x boleh sewangangnya nak tunjuk rasa tak puas hati kt owen. Ape pun biar dia meneruskan perjalanan nye di Man u. sebab perkara ini pun dah jadi sejarah.

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger