Mascherano: Terima Kasih Liverpool


Seperti diketahui, The Reds setuju dengan nilai transfer 16 juta pound yang disodorkan raksasa Catalan dengan 6 juta selebihnya selepas mascherano mula bermain di nou camp.
“Saya pergi karena saya mau hidup di negara lain, bukan hanya gara-gara mau pindah team. Saya menikmati waktu saya di Liverpool, tapi inilah saatnya saya pergi,” ucap Mascherano.
Liverpool telah mengeluarkan pernyataan rasmi: “Liverpool FC telah menjalin kesepakatan transfer Mascherano ke Barcelona. Mascherano akan berada di Camp Nou selama empat musim kedepan,” begitulah sebuah pernyataan di situs rasmi kelub tersebut.

=====bagi aku pulak selamat tinggal dan selamat berjaya di nou camp g la jumpe sedare ko messsi kt sane

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger