Kuyt Jawab Kritikan Jose Mourinho


Dirk Kuyt akhirnya tampil membalas kritikan Jose Mourinho dinilainya tak relevan. Kalau bagi aku pulak baget hebat sangat yang suke –suke kutuk mengenai prestasi Liverpool.
Sebelum ini , pelatih Real Madrid itu menilai Roy Hodgson akan mengalami kesulitan mengangkat Liverpoolke peringkat lebih tinggi karena keadaan The Reds semakin buruk sejak kedatangan Rafael Benitez, yang kini bersama Inter Milan.
Menrut Kuyt, yang tak juga memenangkan gelar apapun selama empat tahun di Anfield, adalah bodoh bila selalu menengok ke belakang, karena yang terpenting adalah sentiasa kepada masa depan. ( buat apa nak kenang masa lepas a.k.a bodoh = Mourinho)
”Bagi saya, semuanya tentang masa depan,” ujar Kuyt kepada The Daily Mirror, dipetik dari Goal.com..”” Kita harus menatap masa depan dan saya rasa masa depan kami akan sentiasa baik saja. Kami akan bekerja sangat keras untuk bersaing merebut trofi,” tegasnya.
“semakin hari semakin sulit kerana semakin banyak klub yang berusaha merebut empat tempat teratas , tetapi kami juga akan ada di sana tunggu dan lihat lah.. Kami akan bekerja sangat keras dan mungkin dengan keasukan satu atau dua pemain, semuanya akan terlihat lebih baik,” sambung Kuyt.
Kuyt juga tak menanggapi kritikan yang mengatakan peluang Liverpool sudah tertutup setelah klub yang kita sayang kalah kepada Manchester City 3-0 di perlawanan kedua Liga Primer 2010/11.
”Saya tahu semua orang berbicara mengenai kekalahan kami 0-3 di Manchester, tetapi satu perlawanan tidak berarti apa-apa,” ujarnya.
”Kami tentu ingin menang menentang West Brom dan kemudian terus maju .kata Kuyt.

( begini lah ada sahaja yang tak puas hati nak kritik la ape la, yang penting kita sebagai fan LIVERPOOL FC jangan cepat putus asas dan sentiasa ingat You Never Walk Alone )

comment 0 comments:

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger