I am back! OR saya kembali !!!!




salam dan selamat sejahtera. Dengan Berakhirnya kempen Piala Eropa. Maka bermula lah pula hala tuju baru di musim baru yang bakal menjelang tiba kelak. seperti yang anda semua lihat hampir sudah 6 bulan blog nie berehat panjang sejak penghujung tahun lepas. 

 Dan saya disini, ingin memberi tahu kepada rakan Reds sekalian bahawa, BLOG LIVERPOOL SELAMANANYA AKAN BEROPERASI SEMULA bagi memeriahkan lagi kempen BPL 2012-13 yang sudah semakin hampir tiba ini. 

Jika dilihatkan kepada pejalanan musim lepas, terlalu banyak dugaan ranjau onak berpaku-paku yang perlu dilalui kepada semua pihak. Dan paling menyedihkan apabila kita terpaksa melihat hero pujaan sepanjang zaman Kenny Daglish dilucutkan jawatan sebagai master mind dalam pengkalan kita di Melwood.

Namun seperti perjuangan perlu diteruskan. Pihak pengurusan berjaya membawa bos baru dalam squad Reds musim 2012-13 ini, apabila Brendan Rodgers dipilih sebagai pengganti rasmi sebagai pengendali pasukan. 

Tidak dilupakan kepada sedare Dirk Kuyt yang akhirnya membuat keputusan untuk meninggalkan Liverpool demi meneruskan perjalanan kerjaya bola sepak beliau. kesimpulan disini saya penulis ingin menyatakan bahawa kepada rakan reds sekalian bahawa blog Liverpool selamanya akan beroperasi kembali. 

Diharapkan anda terus kekal menjenguk blog ini di masa akan datang.


 ps: NANTIKAN ENTRI TERBARU YE...YNWA GUYS

comment 2 comments:

faris on July 7, 2012 at 11:24 PM said...

yayy

The Reds Kop Malaya on July 9, 2012 at 11:35 AM said...

yeahh!!YNWA bro. :)kalau boleh masuk aku puny blog dlm bloglist ko eh. :)

Post a Comment

 
© LIVERPOOL selaMAnYa | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger